fredag 15 juni 2012

Sytt Lite Nytt

Köpte tyget Nyckelpiga för ett tag sedan och sydde en handlingskasse.
Eftersom jag hade rätt mycket tyg kvar blev det lite mera sytt.
Det blev ett förkläde så himlarns praktiskt.


och en liten bakhanduk :)

Äntligen fredag på riktigt!!!
Känns som jag har haft fredag hela veckan.
Eftersom det var skolavslutning här i tisdags, kändes det som om det var fredag,
jag menar skolavslutning brukar ju vara på en fredag.
Sedan på onsdag firade vi Student, så då kändes det som det var fredag.
Igår torsdag kände jag mig riktigt förvirrad, ja mer än vanligt iallafall ;)
Men nu är det fakiskt Fredag,
 ha en braig sådan// Camilla

1 kommentar:

  1. Vilka söta nyckelpigor! Ja, så här års är det ju lätt att bli förvirrad, men det kanske inte gör något :) Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera