onsdag 6 juni 2012

Att få fira födelsedag på sommaren :)

Igår firade jag min 37:e födelsedag med några vänner.
Att få fira födelsedag i juni var en ny spännande upplevelse,
jag fyller egentligen år i mars men det är ju mindre viktigt ;)

Födelsedagen firades på en plats jag verkligen gillar, nämligen i vår stuga.
Efter att ha blivit bjuden på en god "italiensk drink"
satte jag mig i soffan (eller försökte iallafall sitta stilla där)
sippade på ett glas gott Italienskt vin och smaskade på en gubbe,
medan de andra stökade & bökade i köket.


Snart var bordet dukat i Italienskt tema med alla möjliga läckerheter.



Efter timmar av ätande, drickande och surrande
blev det bastu & mys.


Tack brudar för en oförglömlig  kväll!!!
<3 <3 <3
Alltså jag firar gärna födelsedag i Juli också ;)
Ha en skön Nationaldag.
// Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar