lördag 9 juni 2012

Anita Wangel burk

Har fått mig en ny favorit affär här hemma i lilla Villis,
nämligen secondhand butiken Magasin Mix.
Har ännu bara hunnit besöka affären 1 gång
men det resulterade i att jag lämnade stället bärandes på tre påsar fulla med finfina saker ;)
Var så nöjd med alla mina inköp men mest nöjd är jag nog över denna färgglada burk.
En plåtburk från ira Denmark design Anita Wangel :)
Den gula brickan i bakgrunden inhandlades också där.
Lördag idag.
Jag hoppas jag lyckas genomföra iallafall hälften av dagens planer.
Har gått och dragit på mig en förkylning, gillar det inte :(

Hoppas du får en strålande dag.
// Camilla 

2 kommentarer:

  1. Vilka finfina grejer! Krya på dig nu! En kopp te på den fina brickan kanske? Och en mysig bok under en varm filt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väldans så fina :) Tackar för omtanken och följer ditt råd.

      Radera