fredag 2 november 2012

Finaste

Jag och sambon hade en liten nödvändig garagerensning för ett tag sedan.
Det var verkligen dags, alltså har man ett varmgarage
är det väldans så praktiskt om bilen ryms in där på vintern,
(istället för att samla massa andra saker där).
så slipper man ju sopa snö & skrapa rutor och ha sig.
Fattar inte hur vi lyckas för det är likadant varje höst.
Under sommaren samlas alla möjliga prylar & pinyler,  allt i garaget
och sedan till vintern måste allt rensas. JaJa så är det.
Nu tillbaka till vad det igentligen var jag ville visa er.
När vi rensade stötte jag på denna finaste tavla


Blir så nostalgisk när jag ser den.
Den hängde hemma i byn i mitt barnrum när jag var liten.
På baksidan finns denna text:
" Grattis Camilla på 3 årsdagen önskar mormor & morfar"
Mormor som har klippt och klistrat.
Åh, jag önskar att jag kunde få krama finaste Sonja & Joel igen.
Nu har jag iallafall tagit och hängt upp tavlan i min ateljé, där hänger den bra tycker jag.

Ha en fin novemberdag. // Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar