tisdag 15 maj 2012

Paradisoffer

Har lyssnat på ljudbok.


Första gången jag lyckats lyssna på en hel bok.
Vid tidigare försök har jag inte kunnat koncentrerat mig utan tankarna har flygit iväg
och jag har tänkt på allt annat mellan himmel och jord, eller också har jag somnat.
Men nu har jag iallafall lyckats.
Jag lyssnade på boken
Paradisoffer av  Kristina Ohlsson
Har läst hennes tre tidigre böcker och gillat dem.
Denna boken tycker jag dock inte var lika bra som de tidigare men ändå helt okay.
Kanske beror det delvis på att lyssna på en bok inte blir riktigt som att läsa
och så gillade jag inte riktigt rösten på uppläsaren.
Det som däremot var bra var ju att det var så praktiskt,
att lyssna på en bok samtidigt som man kan göra massa annat,
ja allt utan att lägga sig ned för då somnade jag på tre röda ;)
Det blir absolut flera ljudböcker.
Ha en trevlig tisdag // Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar