lördag 18 augusti 2012

På vägen hem

När vi åkte till och hem från Sundsvall passerade vi massor av Loppisskyltar.
Tyvärr är ingen annan i min familj road av loppis,
så intresset av att stanna till vid någon loppis var svalt eller snarare iskallt faktiskt.
De tyckte att jag skulle ta med Lisa och Maria på ännu ett loppisturne istället :)
Vi kom iallafall överens om att jag skulle få välja att stanna till vid en vafri loppis på hemvägen.
Hade ju fått ett förhandstips ( tack Helen)
att det fanns en jättestor loppis i Viksjö så det fick bli mitt val.

Där fanns rum efter rum fylld av massa prylar.

Nu ögnade jag igenom allt rätt så fort med hänsyn till mina väntande familjemedlemmar.
Men det fanns faktiskt inte så mycket som tilltalade mig men några småsaker fick följa med hem.
Köpte blandannat dessa ljusstakar.

Premiär använde de igår kväll, mina ljus som jag själv stöpt  passade perfekt.
Tända ljus i höstmörkret och att få dricka ett gott vin med någon man tycker om det är fredagsmys!
Tack snälla Maria för vinet.
Ha en riktigt bra lördag, det ska jag ha.
 Idag blir det kuligheter :) // Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar