söndag 1 juli 2012

Triss i Loppisfynd

Finns en risk att många av mina inlägg här framöver
kommer att handla om alla finfina saker jag köper på Loppis.
Sommar & loppis hör ju som ihop så det blir ju en heldel inköp nu :)
Här tre av helgens fynd.
En röd virkad duk inköpt på Loppisen i Meselefors för en tia.
Vasen inköpt på PrimaPrylar för 15 kr.
Blomkrukan kommer från Magasin mix och kostade 12 spänn.
Blev så himla glad när jag hittade 2 av dessa krukor,
har spannat efter sådana en tid & äntligen fick jag tag på två.



Glasvasen (svårt att se hur den egentligen ser ut på bilden)
 köpte jag mest för att jag blev nostalgisk.
Mamma har nämligen en likadan
och jag minns den från min barndom stående på köksbordet med gula och oranga ringblommor.
Medan jag väntar på att mina ringblommor ska växa upp
får det vara en Syrenkvist och kvistar från Apelträdet
i vasen istället.

Ha´re // Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar